Retur
Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.
Acest formular trebuie să fie completat în întregime, iar noi vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare, cu instrucțiunile de returnare.
Puteți solicita returnarea produselor în următoarele situații:
1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site.
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de S.C. Quality Natural S.R.L.
2. Produsele au fost livrate greșit.
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de S.C. Quality Natural S.R.L.
3. Renunțarea la comanda online.
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunostință și este întru totul de acord cu cele menționate mai jos.